ISSN: 1815-6770
Бузовський В.А., Богач В.М., Драгомир М.В. Тенденції розвитку лубрикаторних систем суднових дизелів
Марченко О. О., Сагін С. В. Вдосконалення процесу очищення суднових важких палив
Звєрьков Д. О., Сагін С. В. Зниження механічних втрат у суднових дизелях
Ратайчук О. В., Сагін С. В. Підвищення ефективності процесу наддува суднових дизелів
Шпірна Д. І, Сагін С. В. Удосконалення мащення циліндрової групи суднових довгоходових дизелів
Мацерук В. В., Корбан В. Х. Дистанційний контроль частоти обертання валу дизеля
DOI: 10.31653/smf42.2021.5-9
Анотація
Забезпечення повноти використання енергії палива при його згорянні у циліндрах двигуна є основним шляхом підвищення паливної економічності. Ефективність процесу згоряння у першу чергу залежить від якості розпилу і змішування палива з наддувним повітрям, коефіцієнту стиснення та співвідношення повітря - паливо. Вміст водяної пари у цикловому повітрі призводить до зменшення концентрації кисню й втрати потужності.
У статті досліджується вплив вологого повітря на ефективність роботи ДВЗ з використанням апробованої імітаційної моделі, реалізованої засобами графічного програмного середовища SIMULINK на базі системи MATLAB.
Запропоновано спосіб покращення математичної моделі шляхом введення корекції щільності надувного повітря з урахуванням його температури, атмосферного тиску та масової частки водяної пари.
Аналіз ефективності роботи двигуна на різних режимах за допомогою імітаційної моделі показав, що при зменшенні масової частки водяної пари у надувному повітрі з 27 г/кг до 0,5 г/кг та його охоло-дженні до 5°C приріст потужності досягає 23,7%.
Результати аналізу доцільно верифікувати на тестовому стенді й, в разі підтвердження, використовувати в суднових енергетичних комплексах с поверхневими охолоджувачами наддувного повітря та контурами регулювання його точки роси.
Ключові слова: ДВЗ, наддувне повітря, температура точки роси.
DOI: 10.31653/smf42.2021.16-24
Анотація
Дослідження присвячені вирішенню актуальної прикладної задачі підвищенню ефективності експлуатації суднових дизелів за рахунок удосконалення систем мащення циліндрів. У роботі вико-нано аналіз стану питання по досліджуваній проблемі, в результаті якого визначені основні недоліки систем мащення циліндрів дизелів.
Ключові слова: судновий дизель, система мащення, лубрикатор, мастилопідводящий канал, процес мастилоподачі, циліндрова втулка, поршень, поршневе кільце, знос, нагар.
DOI: 10.31653/smf42.2021.25-34
DOI: 10.31653/smf42.2021.35-41
DOI: 10.31653/smf42.2021.42-49
DOI: 10.31653/smf42.2021.50-58
Анотація
Наведено виведення розрахункової формули для визначення протічок палива в прецизійній парі розпилювача форсунки в період між упорскуваннями палива. Викладено новий підхід до побудови формули протічок з використанням експериментальних даних на основі теорії подібності. Результати гідродинамічного розрахунку процесу впорскування палива з урахуванням отриманої формули узгоджуються з досвідченими даними роботи дизелів.
Ключові слова: дизелі, паливна апаратура, розпилювач, розрахунки протічок палива
DOI: 10.31653/smf42.2021.59-69
DOI: 10.31653/smf42.2021.70-74
DOI: 10.31653/smf42.2021.75-79
DOI: 10.31653/smf42.2021.80-85
DOI: 10.31653/smf42.2021.86-91
DOI: 10.31653/smf42.2021.92-96
DOI: 10.31653/smf42.2021.97-103
DOI: 10.31653/smf42.2021.104-110
DOI: 10.31653/smf42.2021.111-115
DOI: 10.31653/smf42.2021.116-121
DOI: 10.31653/smf42.2021.122-127
Введіть свій логін та пароль
Введите свои данные и создайте аккаунт